۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵

افتتاح مدارس هوشمند ۶ کلاسه روستای کریان و ۳ کلاسه سرنی میناب

افتتاح مدارس هوشمند ۶ کلاسه روستای کریان و ۳ کلاسه سرنی میناب

بندرعباس - با حضور استاندار هرمزگان و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، مدرسه هوشمند شش کلاسه « قضایی» در روستای کریان شهرستان میناب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از شنبه با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، مهندس نوید احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، مدرسه شش کلاسه قضایی در روستای کریان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نوید احمدی در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: مدرسه بتدایی قضایی با زیربنای ۴۲۰ متر فضای آموزشی، سرویس بهداشتی، آبخوری، ۱۵۰۰ متر محوطه سازی و ۲۲۰ متر دیوارکشی احداث شده است.

وی هزینه ساخت این مدرسه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هوشمند شدن مدارس در اولویت های نوسازی است، همه کلاس های پایه ششم مقاطع ابتدایی و کلیه پایه های مقاطع متوسطه اول و دوم که توسط نوسازی مدارس ساخته می شوند، به امکانات هوشمند مجهز هستند.

وی تصریح کرد: آموزش دانش آموزان با استفاده از امکانات نوین و تجهیز کلاس های مدارس به بُرد هوشمند پیش نیاز ورود به دنیای فناوری های جدید و کتاب های الکترونیکی است.

همزمان با این آیین و به صورت ویدئو کنفرانس پروژه تکمیلی مدرسه ابتدایی سه کلاسه روستای جعفرآباد سرنی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

احمدی گفت: این پروژه ۲۱۷ مترمربع زیربنا دارد و شامل سه کلاس درس و یک آزمایشگاه است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که صددرصد آن را شرکت ملی ساختمان پیمانکار سد سرنی پرداخت کرده است.

گفتنی است؛ روستای کریان با بیش از پنج هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت در فا کشاورزی، باغداری و دامداری . تا میناب ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و تا بندرعباس ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 4744160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha